Ozon više nije rijetkost: Voli ga i zadarska praonica "Koltrina"

Marina Knežević / 08.02.2023.
Koltrina praonica

Popularni turistički gradovi i praonice rublja idu “ruku pod ruku”. A upravo to je na umu imala i gospođa Valentina Nižić, kada je uz pomoć našeg tima, otvorila danas uspješnu uslužnu praonicu rublja Koltrina u Zadru. No, kako je sve započelo?

“Radila sam u proizvodnji tekstila, ali bila sam nezadovoljna. Željela sam biti sama svoj gazda. S obzirom na to da je Zadar turistički grad, znala sam da je to smjer u kojem trebam ići. No, ja sam žudjela za mirnijim tipom posla, gdje neću konstantno, kroz cijeli dan, imati doticaja s ljudima. Tako sam razgovarala sa suprugom i obiteljski smo donijeli odluku da želimo pokušati s uslužnom praonicom” prisjeća se gospođa Valentina.

“KLIK” NA PRVU

“No, nismo poznavali nikoga tko bi nas uputio u ovaj posao, stoga mi je najbolji prijatelj u istraživanju bio – internet! Bila sam u kontaktu s drugom tvrtkom, ukratko sam im rekla što želim, no dobila sam vrlo oskudne informacije, koje su se bazirale isključivo na cijenama. Istovremeno sam po prvi put stupila u kontakt s Bijelim Svijetom i jednostavno se dogodio ‘klik’. Vaša web stranica je za mene bila jako informativna i tu sam pronašla odgovore na brojna pitanja koja sam imala. Vaš Bijeli Svijet mi je bio – sve na jednom mjestu. U odluci je definitivno prevagnuo ljudski pristup. Kao nekom tko nikada nije imao doticaja s praoničkim uređajima, bilo mi je jako bitno da se za nešto što smatram banalnom sitnicom ne moram pitati hoću li nazvati ili ne. S vašom Klarom iz prodaje, osjećala sam se slobodno u svakom trenutku tražiti savjet.”

Nakon prvog kontakta, sve se krenulo odvijati poprilično brzo. “Nedugo zatim dogovorili smo sastanak kako bi se i uživo upoznali te razradili sve detalje i mogućnosti” govori gospođa Valentina.

Izazov s kojim se u ovoj fazi susrela bio je pronalazak adekvatnog, a financijski pristupačnog prostora. Naime, prostor je već bio dogovoren, tih dana su našem timu planirali poslati nacrte prostora i instalacija, ali je vlasnik prostora iznenada otkazao suradnju u korist druge ponude. No, nije se dala obeshrabriti. Došla je do broja vlasnika prostora u susjednoj zgradi, gdje se već ranije nalazila praonica rublja, što je svakako olakšalo proces. Vrlo brzo su se dogovorili oko svega. “Znate kako kažu - kada vam se zatvorena jedna vrata, otvori se prozor. Ovako je ispalo još i bolje!”

DOBITNA KOMBINACIJA UREĐAJA

Budući da joj je primarni izvor financiranja bio vlastiti kapital, gospođa je u početku imala ograničeni budžet za kupovinu praoničkih uređaja. No, ubrzo su stigle odlične vijesti – gospođi su odobreni HZZ poticaji za samozapošljavanje. Tako je prema našem savjetu odabrala:

Uređaji su bili na zalihama u skladištu i tu se sve odvilo vrlo glatko. “Vaš serviser koji je za područje Zadra zadužen za montažu uređaja nas je posjetio, dao preporuke kojih smo se mi pravilno držali i zato je, kada su uređaji stigli, sve bilo riješeno u roku od svega tri dana. Sve je bilo spremno i tako smo početkom svibnja mogli započeti s radom” prisjeća se gospođa Valentina.

“Kada je prvi klijent ušao i pitao može li kod nas prati za svoj apartman – nama je to bilo fantastično. U početku, kroz svibanj, prala se tu i tamo koja dekica, ljudi su se polako počeli raspitivati za cijene, a onda se sredinom lipnja sve ‘zakotrljalo’. Ja sam odradila promidžbeni dio uz letke i vizitke te sam obišla manje hotele, ville i restorane. Tu smo dobili nekoliko klijenata, a zadržali smo ih kvalitetom usluge. Svakako biram kvalitetu ispred kvantitete, a zahvaljujući usmenim preporukama, krug vjernih klijenata se samo širi.”

UZ BW GENERATOR OZONA DO SAVRŠENOG MIRISA I MEKOĆE RUBLJA

Kada je riječ o BW generatoru ozona, gospođa Valentina je jednostavno oduševljena. “Odmah u početku sam primijetila veliku promjenu kod pranja sintetičkih radnih majica moga supruga. Ranije sam se mučila s otklanjanjem neugodnih mirisa, a nakon pranja uz pomoć ozona, više ih nije bilo."

Uvijek volim naglasiti kako koristimo ozon. Klijenti manje-više otprije znaju kako ozon funkcionira, no kroz naše promotivne materijale htjeli smo ih dodatno educirati i na to su jako dobro reagirali.”

Miris i mekoća nikad nisu bili bolji. A to primjećuju i gosti u smještaju naših klijenata. Kada vam dođe klijent i kaže kako na booking.com-u dobiva pozitivne recenzije, u kojima piše kako je rublje savršeno čisto, bijelo i mekano, to vam je najveći kompliment! Svi se muče s mrljama od krema za sunčanje, a mi smo pronašli idealnu formulu za njihovo skidanje” govori s ponosom.

VAŽNOST POSTPRODAJNE PODRŠKE

Gospođa Valentina ističe koliko je za nju bitna postprodajna podrška. “Kada vam usred sezone nastane problem, nema vremena za čekanje na popravak i tu je ključna pristupačnost servisa. Kad god sam imala pitanje ili situaciju, kad god sam krivo stisnula neki gumb - nazvala sam vaš tim i pitala “što sad?” Nikada ranije nisam imala doticaja s praoničkim uređajima i zato mi je to značilo puno. Primjerice, imala sam situaciju s valjkom i lijepljenjem rublja za njega. Vaš serviser me posjetio i uspjeli smo riješiti taj problem isti dan.”

A i gospođa je iz dana u dan postajala sve vještija u rukovanju uređajima, čemu je zasigurno doprinijela i jednostavnost njihova korištenja. “U početku mi se činilo da je valjak prebrz – a sada kada sam “uhvatila tempo” – brzinu ni ne primjećujem”, govori kroz smijeh.

“Vi možete uređaje kupiti bilo gdje – no, što dalje? Zato uvijek kažem – da mi sada bilo tko dođe i ponudi ne znam što – zahvalila bi se i rekla kako imam svoju ekipu s kojom divno surađujem i nastavljamo dalje!”

BROJEVI NE LAŽU

A koliko se gospođa Valentina odlično snašla u svojoj poslovnoj avanturi govore i brojevi. “Ljudi su nam govorili kako prva godina poslovanja znači minus, druga nulu, a tek eventualno treća dobitak. No, mi smo bez minusa! Može se reći kako su se uređaji otplatili već nakon prve sezone. A ove sezone očekujemo još udarniji tempo!”

Kao zaključak ove uspješne priče, gospođa naglašava: “Moj savjet početnicima u ovom poslu je svakako angažirati profesionalni tim koji će im pomoći od ideje do realizacije, ali i kasnije putem postprodajne podrške. Po meni je najvažnija dobra komunikacija i međusobno povjerenje. I upravo tome pripisujem uspjeh mog biznisa.”

 

Gospođa Valentina je uspješno ostvarila svoj san, a sada je red na tebi! Tu smo da ti pomognemo odabrati najbolje rješenje za tvoj biznis i zato – kontaktiraj nas!

  

Kontaktirajte
nas