Moja sigurna Laundry Lounge praonica

Sonja Krivokapić Vulin / 13.07.2020.

Zbog promjene u brzini naših života, praonice su postale poželjna i dostupna opcija. S obzirom na to da imamo sve manje vremena za kućanske poslove, mnogo je pogodnije samo ostaviti prljavo rublje u praonici i kasnije ga pokupiti. Osim toga, praonice su zgodno mjesto za provođenje slobodnog vremena. Sada, međutim, sa širenjem COVIDA-19, pogodnost je manje važna, a higijena je prva na listi prioriteta.

Može biti i fora i čisto istovremeno

Ipak, možete imati i fora brandiranu samoposlužnu praonicu kao što je Laundry Lounge i istovremeno imati najviši higijenski standard. S obzirom na to da Laundry Lounge dolazi sa smjernicama vezano uz marketinške materijale, ne biste se morali brinuti oko dizajna, kreiranja marketinških poruka, itd. Jedino što trebate, osim dijeljenja tih marketinških materijala na društvenim mrežama, je pozvati ljude na otvorenje svoje praonice. Vođenje svoje samoposlužne praonice ostavlja vam na raspolaganju dosta vremena da se možete koncentrirati na higijenu i kako svoju Laundry Lounge praonicu održati sigurnom za njene korisnike. Ali kako smo mi iz Bijelog svijeta uopće ušli u tu priču?

Malo povijesti - Laundry Lounge praonice i mi

Koncept Laundry Loungea stvorila je korporacija LG Electronics. Prva je otvorena u New Yorku 2012. godine, a 3 godine potom uslijedila su 3 europska primjera. Mi iz Bijelog svijeta pomogli smo otvoriti jednu u Zagrebu, glavnom gradu Hrvatske, i postali smo glavni franšizeri, odgovorni za franšiznu mrežu na jadranskom području. Kad se otvorio Laundry Lounge u Zadru, prekrasnom gradu na hrvatskoj obali, Bijeli svijet postao je glavni franšizer za sve sve središnje i istočne europske zemlje. - Ta je odluka donesena nakon pokretanja uspješnih biznisa u Hrvatskoj. Ali, s obzirom na našu proaktivnost, također smo organizirali i nekoliko edukacijskih seminara za ljude koji žele ući u ovaj tip poduzetništva. S obzirom na naše znanje i iskustvo, bili smo spremni preuzeti zadatak razvoja franšizne mreže za cijelu središnju i istočnu Europu, jer su to zemlje međusobno vrlo slične - objašnjava Mario Martinek, vlasnik Bijelog svijeta.

Zatim je uslijedilo otvaranje Laundry Lounge praonica diljem Europe - od dvije u Podgorici, glavnom gradu Crne Gore, do one u Beogradu, glavnom gradu Srbije. Bijeli svijet je također pomogao otvoriti Laundry Lounge praonice u Crikvenici i Kastvu, a uskoro ćemo dočekati otvaranje praonica u Ljubljani, Pragu i Skoplju.

Prednosti Laundry Lounge-a - za vas i vaše klijente

Prije svega, samoposlužna Laundry Lounge praonica ostavlja vam mnogo vremena na raspolaganju. Drugo, što se ove franšize tiče, ne morate platiti nikakvu ulaznu ili redovitu naknadu jer je njihova cijena uključena u troškove uređaja. Također, kad smo već kod teme troškova, radnici vas neće mnogo koštati jer gotovo da i ne postoji potreba za njima - trebat će vam eventualno jedna osoba koja bi brinula o održavanju i higijeni. Financije su također velika prednost jer biste radili samo s gotovinom.

I posljednje ali ne i manje važno, a to je onaj fora dio s početka priče, LG je nastojao svojim praonicama dati "dašak modernog" cjeokupnom korisničkom iskustvu, kao što Martinek naglašava. Laundry Lounge praonice stvorene su da budu ugodno mjesto za druženje, korištenje Internetom, ispijanje kave, a mogu imati i TV i dječji kutak. Na taj način odlazak u praonice nije gubitak vremena, nego dobro iskorišteno slobodno vrijeme, što povećava šansu da se ljudi vrate u vašu praonicu. - Još jedna prednost za naše buduće primatelje franšize - kaže Martinek.

Važni koraci pri implementaciji higijene

Ovo sve zvuči dobro, zar ne? U vremenima u kojima nam pandemija više-manje dominira životima i ne zvuči tako dobro, ali možemo poboljšati stvari. Kad se radi o laundry Lounge praonicama, postoje određena pravila kojih svaki/a vlasnik/ca praonice treba biti svjestan/na. 

Redovito dezinficirajte površine s kojima dolazite u kontakt, i potičite fizičko rastojanje među ljudima u praonici. Također, koristite higijenske programe kao što su Wave force i Auto tub clean redovito, zato jer oni održavaju LG profesionalne perilice sigurnima kad se radi o higijeni. Savjetujte vaše klijente da nastave prati rublje. Ljudi obično izbjegavaju odlaziti u praonice usred pandemije, ali trebali bi učiniti upravo suprotno! Redovito pranje i sušenje rublja pomoći će da rublje bude higijenski ispravno. Podsjetite ih na temperaturu pranja - što je temperatura pranja veća, to su veće šanse da će rublje biti higijenski ispravno. A kad smo već kod visokih temperatura, ne zaboravite sušilicu! Ona je odličan saveznik u borbi protiv virusa i bakterija upravo zbog topline koju generira. I možda najvažnija stvar u cijeloj priči - ne paničarite. Samo držite svoju Laundry Lounge praonicu čistom i sigurnom.

Ako ste zainteresirani za otvaranje vlastite praonice, kontaktirajte nas!