BW Laundry Lab: mjesto gdje se jesen pretvorila u sezonu učenja
Ove je jeseni BW Laundry Lab postao najživlje mjesto u našem rasporedu. Tijekom listopada i studenoga kroz njega su prolazili partneri iz svih krajeva zemlje, svaki sa svojim iskustvima, pitanjima i navikama s terena.
Umjesto jednog velikog treninga u godini, odlučili smo otvoriti vrata za niz manjih, fokusiranih edukacija. Za nas je to bio drukčiji ritam, a za partnere prilika da rade u formatu koji im omogućava najviše: s edukacijom koja se bavi baš njihovim nedoumicama i situacijama koje susreću u praksi.
Nije to bio samo drugačiji format. Bila je to drugačija atmosfera – koncentrirana, mirna i istinski korisna.

Fleksibilan format koji je partnerima dao prostor za napredak
Svaki je trening izgledao drukčije. Nekad bi u laboratorij stigao jedan serviser spreman na intenzivan rad jedan na jedan. Drugog dana bi se paralelno našla dva tima iz potpuno različitih tvrtki, svaki sa svojim situacijama s terena.
Zajedničko svima bilo je jedno: mogućnost da rade bez žurbe, jer je turistička sezona već iza njih. U tom jesenskom ritmu, kad se servisni tempo konačno smiri, Laundry Lab postaje idealno mjesto za usavršavanje – fokusiran, tih i bez ometanja.

Teorija koja daje okvir i praksa koja čini razliku
Svaka edukacija počinjala je kratkim teorijskim blokom. Ne dugo, ne formalno, nego onoliko koliko je potrebno da sve sjedne na svoje mjesto prije ulaska u praksu.
A onda – rad na strojevima.
Pravi modeli. Pravi kvarovi. Prave situacije.
Serviseri su donosili konkretne slučajeve s terena i odmah ih prolazili u laboratoriju. Bez “što-ako” scenarija i zamišljenih primjera. Sve što se radilo bilo je povezano s realnim problemima iz profesionalnih praonica rublja.

Znanje iz dvije perspektive
Treninge su vodili naši stručnjaci Robert i Kruno, dvojac koji pokriva sve što servisni timovi trebaju znati.
Robert, kao postprodajni specijalist, donosi iskustvo iz realnih terenskih intervencija i vodi sudionike kroz korake koji čine razliku u preciznosti i brzini rada.
Kruno, voditelj servisnih dijelova, daje uvid u srce svakog uređaja: komponente, njihovu ulogu, karakteristike i životni vijek.
Ta kombinacija znanja omogućava partnerima da bolje razumiju i uređaje i procese, ali i da lakše planiraju rad na terenu.

Učinak koji podiže kvalitetu servisnog rada
Ono što su sudionici najviše isticali bio je osjećaj da je trening u potpunosti „njihov“. Nema univerzalnog programa, nema nepotrebnih tema. Sadržaj se razvija oko stvarnih pitanja i izazova koje donesu sa sobom.
Rezultat je vidljiv odmah: preciznija dijagnostika, brže intervencije, sigurniji postupci i manje dvojbi u svakodnevnom radu.
To je bila jesen u Laundry Labu – praktična, usmjerena i stvarno korisna.

Želite uključiti svoj tim u buduće edukacije?
Ako želite postati naš servisni partner ili želite više informacija o edukacijama u BW Laundry Labu, javite nam se. Rado ćemo s vama proći sve detalje i mogućnosti koje nudimo.



